Minggu, 18 Maret 2012

ORIGINATED FROM A BORING VACATION INTO A RELAXING HOLIDAY .

I'll tell you half of a vacation experience today.
Vacation time is initially normal in my opinion there is not anything interesting. it's just that I could be more at home and have more time with family, it's so special about the rest normal. I use this holiday time to rest regardless of the course assignments.

3 weeks off school, but I had to go into town to visit my aunt ciamis the sick, hmmm ..... this holiday any less enjoyable because I got the unpleasant news. although reportedly less fun but I try to take lesson, yaaaaa ... I became more colorful holidays are not just sitting at home but can walk out of town and more importantly, can get together with my family.

Arriving in my beloved city, I immediately came to the hospital and spend the night there. This is very exciting because only this time I can spend the night in the hospital with my family of 10 people WAAAAW .

The atmosphere in the city ciamis morning very cold, very cold up until I put on two coats. Such a cool atmosphere that makes me always miss the city. I was only 3 days in the city it's not quite remember the holidays are still a long semester 1 .

When I got home I went back to my routine if at home, cleaning the house but it was fun. the first holiday I think boring and mediocre, but eventually became a special holiday. That's my holiday experience that is not too special but very nice in my opinion.

NAMA : SEPTYANI MAULINA
KELAS : 1EA01
NPM   : 16211696

 























BERAWAL DARI LIBURAN YANG MEMBOSANKAN MENJADI LIBURAN YANG MENYENANGKAN .

Saya akan menceritakan pengalaman liburan semester 1 kemarin . Liburan kali ini awalnya menurut saya biasa saja tidak ada sesuatu yang menarik . hanya saja saya bisa lebih banyak dirumah dan memiliki lebih banyak waktu dengan keluarga , itu istimewanya selebihnya biasa saja . saya memanfaatkan waktu liburan ini untuk beristirahat terlepas dari tugas-tugas perkuliahan.
        Libur kuliah 3 minggu  , tetapi saya sempat pergi ke kota ciamis untuk menjenguk tante saya yang sakit , hmmm  ….. liburan kali ini jadi kurang menyenangkan karena saya mendapat kabar yang kurang menyenangkan. walaupun kabarnya kurang menyenangkan tetapi saya mencoba mengambil hikmahnya , yaaaaa … liburan saya jadi lebih berwarna tidak hanya berdiam diri dirumah tetapi bisa berjalan-jalan keluar kota dan yang lebih penting dapat berkumpul dengan keluarga besar saya .
        Sesampainya di kota tercinta saya , saya langsung datang ke rumah sakit dan bermalam disana . ini sangat menyenangkan karena baru kali ini saya bisa bermalam di rumah sakit bersama keluarga saya 10 orang WAW.
        Suasana pagi di kota ciamis sangat dingin , dingin sekali sampai sampai saya memakai 2 jaket . suasana sejuk seperti ini yang membuat saya selalu rindu dengan kota ini . saya hanya 3 hari di kota itu rasanya tidak cukup mengingat liburan semester 1 yang masih panjang.
Sesampainya di rumah saya kembali menjalani rutinitas saya jika di rumah , membersihkan rumah tapi itu pun menyenangkan . liburan yang awalnya saya rasa membosankan dan biasa saja tetapi akhirnya menjadi liburan yang istimewa. Itu lah pengalaman liburan saya yang tidak terlalu istimewa tapi sangat menyenangkan menurut saya.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar